Image

SuperOffice Danmark – DoWEB hjælper dig med CRM


DoWeb har stor erfaring med at levere og implementere CRM-systemer i danske virksomheder. Vi benytter det markedsledende system, SuperOffice, som kan tilpasses præcis til jeres salgs- og kundehåndteringsbehov. Læs videre og opdag de mange effektive og tidssparende funktioner, som SuperOffice kan tilbyde. 

Få mere ud af din kundekontakt & salgskanaler med en SuperOffice Licens 


SuperOffice gør det nemt og overskueligt for dig og dine kolleger at servicere og interagere med jeres kunder og andre relevante kontakter. Med SuperOffice samles al interaktion i en overskuelig oversigt, hvor I nemt kan få et overblik over, hvilken kommunikation, der tidligere har været med kunden, hvilke services I har leveret til dem, hvem der har haft ansvaret for kontakten og meget mere! 

SuperOffice har bygget en platform i skyen, hvor alle jeres vigtigste værktøjer er samlet på et sted (Hyperlink til https://www.superoffice.dk/crm/apps-og-integrationer/). Det betyder altså, at I ikke behøver at afskaffe nogle af de værktøjer og programmer, som I bruger i forvejen – disse kan tilknyttes SuperOffice-platformen med en simpel integration. Jeres medarbejdere kan således fortsætte med deres normale arbejdsgang og de værktøjer, som de er vant til at bruge. De kan endda nemt se, om kolleger fra andre afdelinger eller funktioner også har haft kontakt med den pågældende kunde for nyligt, da alle aktiviteter på tværs af salg, marketing og kundeservice samles på platformen. Dermed kan dine kolleger sikre sig, at de budskaber, de udsender til kunden, er i overensstemmelse med de meldinger, som deres kolleger har givet. Ligeledes behøver de ikke længere rende frem og tilbage til hinandens skriveborde eller sende utallige mails for at koordinere kontakt. SuperOffices overskuelige platform varetager alle disse koordinerende aktiviteter for dem – helt automatisk. 

Workshop

Kontakt os på telefon 31 51 41 71 eller dav@doweb.dk, hvis du vil høre mere om, de enkelte løsninger, og hvordan de kan hjælpe dig og din virksomhed.  


Image

Med SuperOffice hjælper vi danske virksomheder med at vækste deres forretning 


Langvarige og værdiskabende relationer er nøglen til at skabe en succesfuld forretning. Det ved både vi og SuperOffice. På CRM-platformen registreres alle kundehenvendelser automatisk og oprettes som sager hos dit kundeserviceteam. Dermed kan du være sikre på, at ingen henvendelser forbliver ubesvarede, derimod kan alting håndteres hurtigt og effektivt, når dit team med det samme kan udforske tidligere henvendelser fra samme kunde og kontakte de relevante kolleger, der kan løse problemstillingen. 

Ingen virksomheder er ens – derfor er SuperOffices værktøj naturligvis også fleksibelt indrettet. Platformen kan tilrettelægges, så den passer præcis til jeres arbejdsgang og den måde, som I håndterer kundehenvendte aktiviteter på. Hos DoWeb har vi udpræget erfaring med at samarbejde med danske virksomheder om at tilrettelægge værktøjet, så det opfylder jeres ønsker og imødekommer jeres behov. Samtidig tilbyder SuperOffices CRM-værktøj muligheden for integration af den nyeste AI-teknologi, så din virksomheds arbejdsgang kan gøres endnu mere effektiv med automatisering af diverse kunderelaterede opgaver. 

Kunder, der er tilfredse med din service, forbliver loyale – og køber mere af dig. Derfor er det værd at overveje, om et bedre CRM-værktøj kan forbedre din fastholdelse af kunder og øge kundetilfredsheden, så din virksomhed kan fortsætte med at vækste. 

Vil du vide mere om, hvordan SuperOffice CRM kan tilpasses til dine behov? Kontakt DoWeb – vi rådgiver dig gerne om mulighederne.  

Image

DoWEB ApS
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding

CVR-nr: 41477229


Telefon:

+ 45 31 51 41 71

E-mail:


Følg os: