Hvad er SuperOffice?

Dennis MortensgaardCRM Generelt

Et moderne værktøj til at optimere jeres salgsprocesser og skabe bedre kunderelationer.

SuperOffice indeholder en række funktioner, der gør det nemmere og mere overskueligt for virksomheder at pleje deres forhold til kunder. SuperOffice har samlet alle kundehenvendte processer i ét system, der gør det nemt at danne sig et overblik over tidligere kommunikation, dokumenter, services leveret til kunden og meget mere!

 

Opnå vækst med SuperOffice

Succesfulde og værdiskabende relationer skabes mellem mennesker. Med SuperOffice CRM kan jeres medarbejdere let danne sig et overblik over den interaktion, der er foregået mellem kunden og virksomheden. Dermed kan de sikrende løbende værdiskabende kommunikation med kunden, samt at alle aftaler og forventninger overholdes rettidigt.

Et overskueligt system gør arbejdsdagen nemmere for jeres medarbejdere og skaber større produktivitet ved at frigøre flere af medarbejdernes timer til at fokusere på de aktiviteter, der skaber værdi for jeres virksomhed. SuperOffice gør det desuden mere overskueligt og struktureret at onboarde nye kunder. Derfor kan I lettere skalere jeres virksomhed og opnå vækst ved at kunne håndtere en større kundeportefølje end hidtil på mindre tid, end I tidligere har brugt.

 

Alle processer på én platform

SuperOffice har samlet salgs-, marketings- og kundeserviceværktøjer i ét system. Med denne holistiske tilgang kan I derfor være sikre på, at jeres forskellige afdelinger ikke overser relevante informationer og udvekslinger, som andre kolleger har haft med kunden.

SuperOffice Sales benytter jeres historiske data og aktuelle aktiviteter til at give jer endnu mere præcise prognoser, et bedre overblik over jeres salgspipeline, skarpere prioritering af de vigtigste opgaver og hjælper med at identificere nye salgsmuligheder.

SuperOffice Marketing tilbyder en række funktioner, der giver jer mulighed for automatisering og tilpasning af personlige budskaber i jeres markedsføring. Med marketingværktøjet kan I sikre, at I får udsendt effektive kampagner på alle relevante platforme og til samtlige aktuelle målgrupper. Slip for manuelle uploads på tværs af diverse platforme og markeder, med SuperOffice Marketing kan det hele automatiseres. Dertil tilbyder marketingplatformen muligheden for mere avanceret leadgenerering og dataanalyse af jeres marketingaktiviteter.

Et CRM system er bygget til at vedligeholde kunderelationer – Derfor er SuperOffice Service også en af de vigtigste bestanddele i systemet. SuperOffice Service gør det nemt for service- og supportmedarbejdere at håndtere henvendelser fra jeres kunder og få et overblik over tidligere udsendt information og kommunikation mellem virksomheden og kunden. Værktøjet sørger for, at jeres medarbejdere kan se alle sager på ét sted og får nemmere ved at strukturere sagshåndteringen samt dertilhørende processer med et overskueligt interface. Jeres succes afhænger af, at jeres kunder kontinuerligt har en god oplevelse, når de interagerer med jeres virksomhed. Lad derfor ikke jeres kundeservice være op til tilfældigheder – skab bedre struktur allerede i dag.

Tilpas funktioner efter jeres behov

SuperOffice er et fleksibelt værktøj, der kan tilpasses til virksomheders specifikke behov og processer. Jeres opsætning vil blive individuelt tilpasset, så overblikket har præcis den information, som I behøver for at levere de bedste resultater – og hverken mere eller mindre! Dette kan desuden justeres løbende, i takt med at jeres behov ændres, så I er aldrig fastlåst til et gammelt setup – jeres opsætning kan altid fornyes i takt med at jeres virksomhed vokser og udvikler sig.

Derudover understøtter SuperOffice integration af diverse apps, så I kan samle information og funktionalitet fra alle jeres foretrukne værktøjer på én platform. Dette hjælper med at spare tid for medarbejderne i hverdagen, da de, i stedet for at have en masse forskellige systemer åbne og veksle mellem dem, blot kan nøjes med et enkelt i stedet.

SuperOffice kan desuden tilgås på farten fra alle tænkelige enheder. Så uanset om jeres konsulenter er til konference i udlandet, på hjemmekontoret eller rundt omkring i landet for at servicere kunder, kan de tilgå systemet og finde den information, som de behøver.

 

Vil I vide mere om, hvilke fordele I kan opnå ved at bruge SuperOffice I jeres virksomhed?

Kontakt DoWeb idag!